Outsourcing

Pronájem týmu

Klient získá díky pronájmu ucelený a současně výborně sehraný tým s rozsáhlou vědomostní základnou. Typické je, že nejsou dodáváni konkrétní pracovníci, ale pracovní role (tester, programátor, databázový specialista, analytik či projektový manažer). V ASSISTu se specializujeme zejména na propojování aplikačního portfolia mezi IBM Power Systems (AS/400) a platformou Java, případně dalšími platformami.

Výhody pronájmu týmu

  • Team leader pro styk s klientem
    • Plánování kapacity týmu podle okamžitých požadavků
    • Pravidelné vyhodnocování realizovaných úkolů
    • Příprava výkazu práce a jeho revize klientem
    • Řešení nestandardních situací
  • Používání pokročilých nástrojů pro řízení projektu a dokumentaci
  • Agilita a vysoká flexibilita: přizpůsobování lidských zdrojů stavu projektu a různým nenadálým požadavkům
  • Optimální rozložení pracovní kapacity, odborná koordinace a vysoké technologické know-how
  • Kalkulované, plánované náklady
  • Úspora časové režie a finanční režie spojené s náborem a zaměstnáním stálých pracovníků
  • Úspora nákladů na školení a rozvoj vlastních zaměstnanců
  • Přenesení odpovědnosti na poskytovatele outsourcingu

Zjistit více

Pronájem specialistů

Společnost ASSIST spol. s r. o. se specializuje na pronájem specialistů na platformách IBM Power Systems (AS/400) a Java.

Administrátor systému IBM Power Systems (AS/400)

  • Konfigurace systému
  • Komunikace, TCP/IP atd.
  • Webservices
  • API programování
  • Zabezpečení
  • Job management

Databázový specialista IBM IBM Power Systems (AS/400)

  • Optimalizace DB2
  • Konverze dat DB2 do/z jiných databází
  • Pokročilé SQL

Programátor/analytik pro IBM Power Systems (AS/400)

  • COBOL/400, RPG/400, CL/400, ILE
  • SQL
  • SYNON

Tester IBM Power Systems (AS/400)

  • COBOL/400, RPG/400, CL/400
  • Pro Batch i Online zpracování

Programátor JAVA junior/senior

  • Java EE
  • SQL, Oracle, PostgreSQL, MySQL
  • RAD, WSAD, Eclipse
  • Websphere, JBoss, Glassfish

Projektový manažer

  • RUP, ITIL, UML, Scrum, Business analyst
  • MS Office, Enterprise Architect, MS Project
  • AJ stupeň C1

Výhody pronájmu našich specialistů

  • Vysoká odbornost
  • Vzájemná zastupitelnost
  • Orientace na projekt: specialisté jsou k dispozici, když jsou potřeba, a tam, kde jsou potřeba
  • Klientovi odpadá časová i finanční režie spojená s náborem nového zaměstnance a nutnost uzavírat pracovní poměr se zaměstnancem, u něhož není jistota stálého budoucího využití
  • Přenesení odpovědnosti na poskytovatele outsourcingu

Dostupní specialisté

Zjistit více

Převzetí aplikací a technologie

Převzetí a správa aplikací vybrané technologie nebo aplikačního portfolia a jeho modernizace je produkt umožňující převzít IT řešení jako standardizovaný a praxí ověřený postup zdokumentování existující IT infrastruktury a vytvoření podmínek pro jeho plynulé převzetí do servisu nebo provozu externím subjektem.

  • Úvodní analýza - zahrnuje zjištění aktuálního stavu a rozsahu řešení, definice požadavků na cílový stav servisu, specifikace SLA, zadání pro další fáze procesu (postupy, termíny, rozpočet)
  • Technická analýza - zahrnuje akceptační plán, podmínky a potvrzení proveditelnosti, seznámení s dokumentací a SW/HW komponentami přebíraného IT řešení, detailní plán převzetí, potvrzení realizovatelnosti procesu, technické a smluvní aspekty
  • Systémová dokumentace - zkompletování a doplnění dostupné dokumentace, zkonsolidování informací o SW a HW komponentách, zdrojové kódy, existující postupy a procesy servisu a provozu IT, zavedení standardů pro komunikaci mezi servisem a klientem formou využívání nástrojů a metodiky pro správu požadavků a změnové řízení.
  • Pilotní servis - testování postupů řešení provozních chyb, pilotní fixace vybraných programových chyb, pilotní implementace změnových požadavků, nastavení procesu preventivních kontrol, uskutečnění provozních činností a úkolů, prověření schopnosti servisního týmu podporovat rutinní servis/provoz
  • Dosažení cílového stavu - převzetí zodpovědnosti za vykonávání procesů rozvoje, provozu a servisu IS a IT infrastruktury v souladu s SLA
  • Garance zpětného předání zpět do správy zákazníkovi nebo jím určené třetí strany

Zjistit více

Převzetí vybraných procesů

Převzetí a správa vybraných procesů umožňující outsourcing části nákladů na IT mimo společnost a předání zodpovědnosti za jejich fungovaní a servis externímu subjektu.