Detail školení „Salesforce pro servisní uživatele II.“

11 000 

Na dotaz

dny

Anotace

Tento pokročilý kurz volně navazuje na kurz “Salesforce pro servisní uživatele I”. Je určen pro uživatele, kteří se v rámci systému Salesforce věnují servisním činnostem.

Účastníci

Servisní uživatelé, servisní agenti, jiní uživatelé systému Salesforce. Pro 3-6 účastníků.

Předpoklady

Předpokládá se, že zájemci znají základní principy a funkce Salesforce, a to jak z oblasti obchodu, tak z oblasti služeb.

Obsah

Úvod

  • Rekapitulace základních servisních objektů a práce s těmito objekty

Salesforce

  • Seznámení s náročnějšími servisními objekty
  • Komplexnější práce se servisními objekty
  • Komplexnější práce se servisními záznamy
  • Milestone a Entitlement process
  • Servisní konzole
    • Macro
    • Omni-channel
    • a další
  • Knowledge
  • Community
  • Příklady a cvičení
  • Dotazy a diskuze

Objednat Zpět